Šis tiltas būtų svarbi jungtis tarp dešiniajame Neries krante sparčiai augančių Saltoniškių bei Žvėryno ir kairiajame Neries krante esančio Lukiškių rajono.
Anot projektuotojų, įmonių „INHUS Engineering“ ir „DO architects“ grupės, tuo metu, kai dviratis ar paspirtukas Vilniuje vis dažniau naudojamas ne kaip rekreacijos, o kaip transporto priemonė, papildomų kuo trumpesnių jungčių kūrimas tampa prioritetu. Ir tokie sprendiniai ypač reikšmingi tampa nuo centro nutolusioms miesto dalims. „Alberto tiltas“ sutrumpintų keliones į miestą ir Šeškinės, Pašilaičių bei Justiniškių gyventojams.
Projektuotojai suplanavo 109 m ilgio, 13 m pločio pėstiesiems ir dviratininkams skirtą tiltą, kurio įrengimas priklausys nuo šalia esančių teritojų vystymosi. Minimalistinės architektūrinės išraiškos medinis arkinės konstrukcijos tiltas tarsi sudarytas iš dviejų persipinančių elementų, jungtų krantus keturiuose taškuose – apatines ir viršutines krantinių terasas. Toks išdėstymas natūraliai prisitaikytų prie esamo Neries krantinių reljefo ir užtikrintų maksimaliai patogų žmonių judėjimą – leistų sklandžiai patekti tiek į viršutinę, tiek į apatinę Neries krantinės terasas.